Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Fanni barátnőm tipikus vörös körmű lány, amolyan mediterrán típus, akit rabul ejtett Közép-Európa. Dinamikus, nevetős, hangos és imádja a szép dolgokat. Azt kérte tőlem, hogy alkossak neki valamit, rám bízza magát "akár el is durvulhatsz".

Az eldurvulás jelen helyzetben azt jelenti, hogy a piros lakkon kívül használhatok más színt, akár körömdíszt is. Így is tettem. :)

Kezdésként barackos-natúr színű alapot festettem, az alaplakkra egy rétegben (Lovely Nude Nr. 2), szerencse, hogy ennek a színnek elég jó a fedése. Második réteget csupán a gyűrűsujjra kentem, mert erre a körömre nem került más szín, csupán egy masni alakú piros strasszkő. A strasszkövet átlátszó lakkal ragasztottam fel, majd dupla fedőlakkal fixáltam.

DSCN0836.JPG

A többi körömre egy meggypiros Manhattan lakkot vittem fel szivacsos-ombre technikával. 

A kétféle lakkot egy kis darab alufóliára pötyögtetem, majd a szivacsot belenyomogatva felitatom. A körömhegyektől felfelé haladva fokozatosan ütögetem fel a körömlemezre, majd apró csiszatoló mozdulatokkal összemosom a színeket.

Annyi a trükk az "én technikámban" (mert egyébként Sammy által inspirálódtam), hogy a szivacsot enyhén benedvesítem majd, alaposan kinyomkodom egy papírtörlőn.

Íme, a végeredmény:

DSCN0842.JPG

DSCN0845.JPGNagyon furcsa egyébként valaki másnak a körmeit lakkozni. Teljesen eltérő a hosszúság, és a forma, de ennek ellenére nagyon élvezem, amikor máson pepecselhetek.

Jócskán túlléptem Fanni komfortzónáján, de azért próbáltam "szolid" keretek között maradni. Nektek hogy tetszik?

Címkék: vörös nude piros barack csajos manikűr strassz ombre NOTD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr15371924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása