Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) loreal (5) Loreal (1) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

A napi átlagsmink nálam jó ideig BB-krémből, szemceruzából, szempillaspirál és (színezett) ajakápolóból állt, ha ki akartam tenni magamért, akkor szemhéjpúdert, és tust is használtam.
Aztán történt valami és már nem voltam elégedett a végeredménnyel, éppen ezért elkezdtem olyan dolgokat beszerezni, amiket eddig mellőztem a neszeszeremből. Szép lassan szert tettem ecsetekre (púder, szemhéj, tus), mattítópúderre, szemhéjalapra, pirosítóra és rúzsokra is - és mára már nem nagyon értem, hogy miként sminkelhettem eddig ezek nélkül.
Íme egy smink, amit a kibővített arzenállal készítettem el:

DSCN0291.JPG

Arc:

  • Garnier BB krém kombinált és zsíros bőrre - világos (light) árnyalat
  • Essence stay all day hosszantartó korrektor - 20 soft beige
  • Essence mattosító kompakt púder - 02
  • Essence silky touch pirosító - 10 adorable

    DSCN0299.JPG

Ajkak:

  • Carmex stiftes ajakápoló SPF15
  • NYC ultra last rúzs - 409 Fragile Pink

Szemek:

  • Essence I love backstage szemhéjpúderlalap
  • Essence Quattro szemhéjpúder - 06 sooo cool
  • Essence szemceruza - 23 love me lavender
  • Astor Air Max vízálló szempillaspirál - 800 black

DSCN0283.JPG

A termékekről:

A Carmex ajakápoló egész egyszerűen verhetetlen, mindig is azt hittem, hogy túl nagy körülötte a hájp, de nem. Tartós, jó illatú, rögtön szebbek lesznek tőle az ajkak, hosszútávon pedig tökéletesen hidratál. Viszlát cserepes ajkak! Abban, hogy megvettem nagy szerepet játszott az, hogy az eddig használt ajakápolóim nem váltak be a rúzsok alá, a Carmex pedig rúzsalapnak is szuper.

Apropó, rúzs: A NYC rúzsait sokan szidták a gyenge csomagolás miatt, ettől eltekintve szerintem nagyon klassz rúzs - én egyelőre a kevésbé pigmentált rúzsokat részesítem előnyben, na ez olyan. Szép színe van, jól mutat a számon, kicsit fényes, tartós - ennyi.

Ahogy így bepötyögtem a termékeket látom, hogy az Essence eléggé hangsúlyos szerepet kapott nálam. Ez valószínűleg az ára és a gyönyörű színei miatt van. :)

Az Essence Quattro-t újra és újra előveszem, hogy "na, most talán ki tudok belőle hozni valamit...", eddig a körömlakkgyártásban láttam a legnagyobb hasznát... Szemhangsúlyos sminket nem tudok vele készíteni, egyáltalán. Viszont az Essence mattosító púdere és pirosítója, szemceruzája csodás, úgy ahogy van.

A Garnier BB krém az én nagy kedvencem a kategóriában, de erről majd a nagy BB krém tesztben bővebben írok, az Air Max spirálról pedig már írtam (még mindig barátkozunk).

DSCN0321.JPG

Címkék: smink essence astor garnier púder carmex ajakápoló bb krém NYC

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr755292623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása