Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) lovely (4) Lovely (1) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

A Catrice Hip Trip trendkiadás körömlakkrészlege rettentően jól sikerült. Már a promoképek alapján eldöntöttem, hogy két lakkot minimum választani fogok, annak ellenére, hogy eddig nagyon szerencsétlen voltam a márka lakkjaival.

A megjelenés napján bandukoltam el a drogériába és két lakkot választottam (kínkeservesen) a négy nekem tetsző színből, a Green Days-re és a The Salmon Dance-re esett a választásom. Ma egy Green Days-szel készült manikűrt hoztam nektek.

Íme, az öt lakk: az elsőre és a negyedikre még mindig fáj a fogam, de szívesen fogadnám a rúzsokat is a kollekcióból... Telhetetlenség a nevem. (forrás: http://www.nailpolishheaven.nl/)

Maga a lakk a klasszikus Catrice-üvegben került a polcokra (10 ml), nyomott mintás, ezüst kupakkal, az ecset is a szokásos. Az üvegben ez a lakk úgy tűnik, mintha selyem fényű lenne, apró ezüstös csillámokkal van teli, ám ez a körmökön alig érvényesül.


És most jönnek az izgalmak:

Nem otthon lakkoztam a körmöm, hanem a szüleimnél, így anyukám alap- és fedő lakkját használtam, ami az Essence Allround Talent lakkja - semmi gond nincs ezzel a lakkal, azt egyetlen dolgot kivéve, hogy megváltoztatja a színes lakkok színét! Na jó, túloztam, de pár árnyalattal másabb színe lett, ez tény.

Nézzétek:

DSCN0741.JPGA lakk igazi színe ott ütközik ki, ahol nem sima, hanem arany glitteres fedőlakkot használtam. A hüvelyk-, a mutató, és a gyűrűsujjamon a megváltozott szín látható, ami így inkább az almazöld felé hajlik, és sokkal visszafogottabb az eredeti árnyalatnál.

Egyébként nagyon meg voltam elégedve ezzel a manikűrrel, a nagy melegben kimondottan üdítő volt ez a szín, meg az is, hogy egy hatalmas diófa alatt üldögélve lazíthatok. :) A gyűrűs- és a középső ujjamat pedig a L'Oréal  Gold Carat lakkjával dobtam fel.

DSCN0743.JPG

Elég sokáig nézegettem a körmeimet, mire ráébredtem, hogy az "eredeti" szín, egy fokkal jobban tetszik.

Tehát a pozitívumok: gyönyörű szín, klassz ecset, könnyű beszerezhetőség.

De, van negatív oldala is: a tartóssága, illetve annak hiánya. Másnapra már erőteljesen pattogzott ez a gyönyörűség, pedig nem mosogattam, hajat sem mostam. Akkora csalódás volt, hogy azóta fel sem kentem, pedig lehet, hogy az alaplakk nem volt tartós, vagy egymást nem bírták.

Szerintetek?

Ó, és hogy tetszik jobban, eredetiben, vagy a pasztellesebb változatban?

Címkék: zöld manikűr csillám catrice Loreal NOTD hip trip

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr665428859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása