Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

A lakkozás nálam egyet jelent a sorozatnézéssel - ez a két dolog nálam egymást idézi elő, ám most tilos sorozatot nézni, ugyanis holnap (!) lesz az írásbeli záróvizsgám. Persze ez nem azt jelenti, hogy addig körömlakkozás sincs, hanem azt, hogy új teret/időt kellett neki találnom - a tanulást.

Vagyis a jó előre megírt jegyzeteket, kártyákat emelgettem-fordítgattam a frissen lakkozott körmeimmel, L meg nézett rám mosolyogva. Íme a tanuláshoz kreált nyugtató hatású manikűr:

DSCN0369.JPG

Mindenáron ki akartam próbálni az új L'oreal lakkomat, így ahhoz kerestem partnert, amit a régi kiadású arany mikrocsillámos púderrózsaszín Lovely lakkban találtam meg. Amikor megláttam ezt a lakkot a polcon tudtam, hogy kell nekem - visszafogottabb napokra tökéletes, de valahogy nekem túlságosan is az, és nem volt ötletem, hogy mivel dobjam fel (gyaníthatóan valami baj van velem).

gyönyörűűű.jpgTehát megveszek egy lakkot, ami szolid és gyönyörű, és én teszek rá egy kis extra arany csillámot (ami még gyönyörűbb), és már nem is olyan visszafogott, hát igen.

Az aranycsillámos L'oreal-ról egyébként: T*Ö*K*É*L*E*T*E*S. Csodaszép, teli van csillámmal (1 réteg van a körmeimen), gyorsan szárad és könnyű felkenni. Néha elkalandozok és csak nézegetem a körmeimet, annyira szép.

Miközben regenerálódásképp rakosgattam, rendezgettem a lakkjaimat rátaláltam még egy Lovely-ra, amit nem is használtam még, és kihúztam vele két körmöm tetejét, majd ráhúztam egy plusz réteget a hüvelykujjam körmére is és... --- felszaladtam a szemöldököm a homlokomra. Húha!

Ezúton elnézést kérek a Lovely Moulin Rouge kollekció 11-es lakkjától a mellőzésért. Eszméletlen szép lakk, a képek sajnos nem adják vissza, hogy mennyire.

rózsaarany.jpg

Gondoltam írok egy bejegyzést, amiben istenítem a L'oreal 910 Gold carat lakkját, erre újra rabul ejtik a szívemet a Lovely lakkok, és elnyomják szegény aranycsillámosat, aki ezt nem érdemli meg, nyilván.

Tehát ezeket használtam: 
Lovely Must have glam style Nr. 1
Lovely Moulin Rouge Nr. 11
L'oreal Color Riche  910 Gold Carat

Címkék: loreal pasztell csillám Lovely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr295298583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása