Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) lovely (4) Lovely (1) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Eredetileg utazáshoz és egyéb hirtelen felindulásból elkövetett lakkeltávolításhoz vettem az Isana körömlakk eltávolító kendőjét, ám mielőtt csak erre hagyatkoztam volna inkább kipróbáltam az otthon biztonságos melegében.

Az imádott és már hatodik napját taposó Zsuzsit takarítottam le vele a körmeimről, több kevesebb sikerrel. (Egyébként az Opi lakk jól bírta a strapát, sokat takarítottam, rakodtam, kopogtam a billentyűzeten és csak a hatodik napon kezdett pattogni.)

DSCN0566.JPGA dobozban 10 darab egyenként csomagolt kendő lapul, így arra igazán nem lehet panasz, hogy nem fér bele a táskába, mert ez olyan apró és lapos tasak, hogy még farzsebben is észrevétlen marad. Az ára 299 forint, és a doboz szerint egy doboz 10 manikűr eltávolítására elég, vagyis 30 forint egy lakkleszedés, amit megejthetünk bárhol.

DSCN0563.JPGAz hogy ápol és nem szárít az való igaz, gondosan magam mellé készítettem a körömápoló olajat, mert lakkleszedés után mindig be szoktam ecsetelni vele a körmöm, de most erre nem volt szükség.

Lássuk a kendőket munka közben, illetve félúton:

DSCN0567-horz.jpgPróbáltam minél jobban spórolni a kendő lévő hellyel és gyorsan dolgozni. A kendőt pár másodpercig a körmömre nyomtam, majd apró masszírozó mozdulatokkal letöröltem róla a lakkot. Nagyon szépen megtisztította a körmeimet. Ám...DSCN0569.JPG

Itt jól látszik, hogy a másik kezem körmeire már nem volt elég, kifogyott a kendőből a szufla. A kendőben lévő hatóanyag a nedvességgel együtt elpárolgott mielőtt végezhettem volna az összes körmömmel. Tízből csak hét körmömet tudtam vele megtakarítani, de azok legalább szép tiszták lettek. 

Legközelebb két kendővel készülök, de majd törekszem arra, hogy egy kendő lefedje a műveletet, ám első próbálkozásra kevés volt az egy kendő.

Egyébként az illata egészen kellemes, a lakkeltávolító hatása pedig vitathatatlan, és ráadásul nem szárít, pedig van benne aceton.

Az aloe vera dzsúsz pedig pluszpont, én nagyon kedvelem. :)

Mi a véleményetek? Ti használtatok már ilyet?

Címkék: isana körömlakklemosás acetonos lemosó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr805340140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása