Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Imádok körmöt festeni, ez tény. Kipakolom egymás mellé a lakkjaimat és hangulatomtól függően összepárosítom a színeket és a mintákat.

Az elmúlt időben lakk-ügyben volt néhány rádöbbenésem. Például, hogy nekem alig van piros lakkom, csillámos bordók, téglavörös, korallszínű még akad, de igazán piros talán csak egy van, esetleg kettő. A másik, hogy én meg voltam róla győződve, hogy kevés kék lakkom van. Kérem, nekem 10 darab kék lakkom van, ami 11 árnyalatot jelöl. Így rájöttem, hogy ez annyira nem kevés, majd arra jutottam, hogy:

Hiába rendezgetem napi szinten a dobozkáimat (I. gyakorta, II. kevésbé használt lakkjaimat), nem tudom fejben tartani, hogy milyen, illetve mennyi lakkom van. Így arra jutottam, hogy nem ártana beszereznem pár köröm-margarétát, illetve lakklétszámlálást kell tartanom.

Főleg, hogy a "nekemaligvanegykétkéklakkom" mustra után rájöttem, hogy a 11-ből 3 szín eléggé hasonlít egymásra.

DSCN0810.JPG

Kékségek

DSCN0807_1.JPG

Tehát időnként jelentkezni fogok egy színenként összeállítással, amivel mindannyian jól járunk: ti megszemlélhetitek a lakkjaimat (én imádom az ilyen posztokat), én pedig memorizálom a színeket.

A másik projekt pedig az lesz, hogy lakk-kívánságlistát írok össze, hogy jobban ellen tudjak állni a random csábításoknak. Azt tervezem, hogy lesznek rajtok konkrét lakkok pl. Orly - Androgynie és színek/árnyalatok is pl.  aktuális lenne egy igazi, tartós, szép piros lakk.

Ti észben tudjátok tartani a sminkcuccaitokat, illetve azok árnyalatát?

A napokban meglátogattam Fanni barátnőmet és megszemléltem az ő lakkjait, neki szinte csak piros lakkjai vannak, a tőlem kapott lila és fenyőzöld mellett. Az én áldásos hatásomra megfogalmazódott benne, hogy szeretne valami nagyon csajos manikűrt, akár csillámmal vagy kövecskével (egyébként totál glitter és strassz-ellenes a lány). Készítettem neki egy manikűrt, amiért teljesen odavan. :) Félig komfortzónában maradtunk (van benne piros :D) és ki is léptünk belőle, hogy mivel azt hamarosan megtudjátok... Holnap jövök Fanni szupercsajos körmével!

Ha bármelyik kék lakkra kíváncsiak vagytok, írjatok/kérdezzetek nyugodtan!

Címkék: kék körömlakk lakklétszámlálás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr545371882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása