Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) loreal (5) Loreal (1) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Jó sok mindent zsákmányoltam, jó áron. Támtárárámm.

Mindig úgy alakul, hogy amikor nagyon akciósan lehetne vásárolni (pl. kupon napok), akkor le vagyok égve. Messzire kerülöm a női magazinokat és a plázákat is, aztán irigykedve olvasgatom mások ezt vettem, azt vettem posztjait. Közben zsémbesen morgolódok és sóhajtozom áhítattal egy-egy klassz dolog láttán.

Hát most, tartottam magamnak egy Mesi-napot, 10%-os végösszegi kuponnal és egy régebbi ajándékutalvánnyal a pénztárcámban a nyakamba vettem a várost. Édesanyám hívott fel, hogy segítsek neki fürdőruhát venni - ő a Triumph-ért rajong, én meg jól tájékozott onlányként rögtön tudtam, hogy a Triumph fürdőruhához (15000 forintos vásárlás felett) most OPI lakk jár. Anyukám örömmel mondott le a javamra, köszi Anya. :)

Elég izgatottan indultam el... Életem első OPI-jára tettem szert, a Suzi's in Hungary again-t választottam. Egy teljes bejegyzést szenteltem neki, hamarosan elolvashatjátok. :) És, ha már a lakkoknál tartunk: beruháztam egy Essence Nail art szettre, egy vékony ecset és három szivacs van benne, épp tesztelgettem őket szépen, az ára 649 forint.

Íme a zsákmány, aztán a részletek:

DSCN0455.JPG

Az Orsay-ban hónapokkal ezelőtt vettem egy akciós jeggings-et, konkrétan ősszel kinéztem, de nem vettem meg az ára miatt. Végül fél áron vittem végül el, boldogan - persze másnap észrevettem, hogy szét van menve a varrása, úgyhogy becseréltem egy ajándékutalványra, amit most vásároltam le.

Egy fekete alapon csontszínű mintás pamut leggingset választottam, az ára 3495 forint. Tökéletes a hossza, finom puha, nagyon kényelmes, és szuperül ki tudom használni. (Érik egy outfit poszt, asszem.)

Mivel még maradt volna az utalványból, így a kiegészítők között nézelődtem, eredetileg egy vékony övet szerettem volna venni, de teljesen le volt fosztva az állvány. Végül egy hosszú, tollas, fekete-ezüst fülbevalót vittem a kasszához, bár sokáig vacilláltam. 
A fülbevaló 1790 forint volt, és a kasszánál végül nagyon jól esett "mindössze" 1285 forintot fizetni, az utalványnak hála nem éreztem úgy, hogy szórom a pénzt. (Pedig de.)

DSCN0460.JPG

A maradék a Rossmannos impulzus-vásárlásból származik, konkrét dolgokért mentem be és persze ezek meg csak úgy belepotyogtak a kosaramba. Mentségemre szóljon, hogy szinte minden akciós volt, kivéve a NYC ajakbalzsamot.

Az ajakbalzsamba teljesen beleszerettem (épp a szájsminkekkel barátkozom), vonzott a színe, és az hogy ápolja is az ajkakat, és az a cuki alma a közepén... Nagyon bájos. Én az Apple Blossom színt választottam, nagyon klassz színe van, az ára pedig 699 forint.

DSCN0456.JPG

Az Isana körömlakklemosó kendőkre nagyon kíváncsi vagyok, ha utazunk valahova, akkor nagy hasznát fogom venni. Nincs az a veszély, hogy kifolyik a lemosó, és a vattakorong sem foglalja majd helyet. Az ára 399 forint.

A szarvasfaggyú krém, nagy kedvencem, ahogy a lábápolásról szóló bejegyzésben is megírtam. Volt már Scholl márkájú krémem is, az valamivel jobb, de az ára több, mint a duplája. A Fusswohl szarvasfaggyú krémje 499 forintba került, ez már a második tubusom belőle. Vettem még egy lábcuccot, egy Fusswohl Party Pads-et a magas sarkú szandálomhoz, remélem ettől a zselés betéttől még komfortosabb lesz. A talpbetét ára: 599 forint.

A végére hagytam az egyik nagy kedvencemet, az Essence parfümöt. A parfümök minősége illatonként változó, hallottam olyanról,ami alig 1-2 óráig tart, illetve olyanról, aminek az alapillata teljesen semmitmondóvá válik. Úgy látszik, hogy én jól választok :). Két parfümöm van, az egyik a Like a first day in spring - fantasztikus, tartós, és immár a gazdája lettem egy Girls night out-nak is. A Girls night out is nagyon tartós, és L rögtön meg is jegyezte amikor hazaért, hogy nagyon finom illatom van. :) Most 499 forintért lehet kapni a Rossmannokban az összes 10 milis Essence parfümöt, és ugye mint mindenből, ebből is lejött a 10% engedmény.

Rég óta nem volt ennyire boldog vásárlós napom. Hazafelé a busz helyett a gyaloglást választottam, virágzó fák között a sétányon, áhh. Tökéletes volt. :)

Címkék: kiegészítő krém leggings zsákmány orsay essence opi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr635316724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása