Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) loreal (5) Loreal (1) Lovely (1) lovely (4) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

600 lány (ha fiúk is rendeltek, akkor tőlük ezúton kérek lenézést) találgatott, várakozott és izgult két napon keresztül, mert a kéthavonta új dobozzal jelentkező Pixibox az utóbbi két napban szállította le a csomagokat. Én pár hónappal ezelőtt találtam rá erre a beauty box dologra, és arra jutottam, hogy a legközelebb rendelek én is.

Így is tettem, május közepén adtam le a rendelésemet és ma kaptam meg.

DSCN0643.JPG

Ennek az egésznek az a lényege, hogy a megrendelő nem tudja, hogy mi lesz a dobozban, csupán az biztos, hogy minőségi termékeket és mintákat fog kapni a pénzéért. Én imádom a meglepetéseket, úgyhogy izgatottan vártam a dobozt, és pár naponta nézegettem a partnerek márkás termékeit, és találgattam, álmodoztam.

Egyébként a facebook-on írtam is a Pixiboxnak, hogy nagyon szeretném, ha a Clinique termék az új hipoallergén körömlakkjuk lenne. Nem mintha allergiás lennék a lakkokra (Isten ments...), csak éppen nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen az, amikor a Clinique lakkot csinál, és a színek is elég meggyőzőek voltak. :)

DSCN0636.JPG

Bejött a megérzésem. És hagyján, hogy ráhibáztam, de ráadásul az egyik legszebb lakk jutott nekem, a Sweet Tooth, ami egy jelly finisű rózsaszín lakk.

Két nap volt a szállításra, elvileg nekem az első napon kellett volna érkeznie a dobozomnak. Én ehhez tartva magam szépen csücsültem itthon, boltba se szaladtam le - de nem jött a dobozom. Ma végre megkaptam pár ímél és telefon után (persze közben belefutottam egy-két szpojlerbe, így odalett a meglepetés), mint kiderült a postás nem hozta fel lustaságból... Ez elég dühítő, mert már megtörtént egy másik csomaggal is, akkor is itthon voltam, báhh. Szívem szerint fröcsögnék itt az adómról meg a pénzemről, de felesleges.

És hogy mi volt a csomagban a vágyott körömlakk mellett?

Nagyon szerencsésnek érzem magam, mert volt benne egy 100 milis Bioderma Sensibio H2O oldat, amit már nagyon régóta ki szerettem volna próbálni. Arc- és sminklemosásra alkalmas, hipoallergén és kimondottan érzékeny bőrre való. Rengeteg jó véleményt olvastam róla, és tessék az ölembe hullik ez is. Egyébként 250 illetve 500 milis változatban vásárolható meg.

A múltkor pedig a frissen göndörült Anita barátnőmnek locsogtam össze-vissza, hogy vannak ilyen tengervizes spray-ek, amikkel laza hullámos frizurát lehet csinálni. Persze nem magamra gondoltam, az én nyílegyenes hajamból nem lehet se hullámost, se göndört csinálni, hanem rá. Ő is gondolkodott a rendelésen, végül nem rendelt - én meg úgy döntöttem, hogy ha már volt a csomagban egy Tony & Guy Sea Salt Texturing spray, akkor ő lesz a modellem majd a teszthez és végül meg is kapja a spray-t. A spray egyébként 75 milis, az eredeti termék 200 milis.

DSCN0641.JPG

Ezen kívül még kétféle minta volt benne egy Valentino Valentina parfüm (1,5ml) és 3 csomag Vichy Aqualia Thermal Spa éjszakai krém, ami használható maszkként is. A saját Vichy krémemet nagyon szeretem, ki fogom próbálni ezt is, örülök a lehetőségnek.

Egyébként ez a májusi doboz a Joy magazinnal együtt készült, afféle különkiadás volt, 10 nyereménykártyát rejtettek el bennük, az enyémben nem volt.

A Pixibox-on kívül még egy beauty box-ról tudok, a Douglas ad ki évente kétszer dobozt, amit a törzsvásárlóik tudnak igényelni. Legközelebb kipróbálom azt is. :)

A beauty boxokról a bloggereknek általában elég kiforrott véleményük van. Több tábor is akad, van aki imádja és van aki úgy érzi, jobb nem zsákbamacska dolgokra költeni a pénzt. Én az imádók táborába tartozom, gyereklelkem van, nem tehetek róla. :) Nekem soha, senki, nem árulhat el semmit (!) az ajándékaimról, imádok agyalni és nyomozni. ;)

Amúgy megértem a másik tábort is, főleg azokat, akik azzal érvelnek, hogy itt kb. 1 teljes értékű termék van, ami ha szerencséd van tetszik (IGEN!) és a többi minta, vagy kis kiszerelésű, ajándék termék. A nem rendelőknek is van egy tábora, aki rendelne, főleg akkor, ha nyugati minta szerint működne a dolog.

A szerencsésebb országokban valóban jobban megéri ez az üzlet, ott több teljes kiszerelésű termék is kerül a dobozba, bár meg kell jegyeznem a Pixinek is volt olyan doboza, amiben nem csak egy normál méretű termék volt. :)

Ami nagyon tetszik, hogy a Pixibox facebook oldalán már megy a biznisz, körömlakkcsere és egyéb megvételre, cserére ajánlott dolgok vannak, fifikásak a lányok, na. :)

Tehát összefoglalva: hozzám nagyon passzol ez a doboz (by the way, doboz! - szeretem a dobozokat és ez nagyon tündéri...), telitalálat a lakk és a lemosó,a hajspray-ből pedig lehet, hogy kérek Anitától pár fújást, maximum halálra röhögjük magunkat a béna fejemen. Ó, és a mintákat is ki tudom használni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr645345766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása