Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) lovely (4) Lovely (1) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Éppen nagy BB-krém tesztelésben vagyok mint azt a facebook-on is említettem, így miután felvittem az Armonía krémjét, úgy döntöttem, hogy ez a nap megér egy sminket. Lelkiismeretesen előszedtem az ecseteimet, meg azt a neszeszeremet, amiben az elhanyagolt palettáimat tartom. És milyen jól tettem! Nagyon jó érzés, amikor újra felfedezek egy sminkszert, és valami olyat alkotok vele, ami nagyon tetszik.

A szép natúr színű krém mellé (hopp, szpojler!) egy natúr sminket készítettem az Avon True color 6 in 1 palettájával, amit Breaking dawn névre kereszteltek. A palettát L anyukájától kaptam két éve karácsonyra, úgy tudom, most nem is lehet kapni. Kétszer három szín található benne, nappali, illetve esti sminkhez, én most a nappali verziót használtam.

DSCN0605.JPGA természetes hatás végett az Essence Think Khaki! szemceruzájával hangsúlyoztam a szememet, ez a ceruza a Havi favoritban is szerepelt. A felső szempillák tövébe, és a vízvonalra került a khaki szín, a pilláimra pedig az Essence Stays no matter what spirálját használtam. A szeme alá, pedig az Essence hosszantartó korrektora került 20 Soft beige árnyalatban.

A szemhéjpúdereket a füstös sminkhez használatos technikával vittem fel, a legvilágosabbal alapoztam, és ugyanez került a végén a szemöldökcsontra is, majd a legsötétebbel fektetett V alakban sminkeltem és a középső színnel satíroztam. Mind a három színnek enyhe selyemfénye van, gyönyörű szépek, ezúton is köszönöm :) .

A szemhéjamra került szemhéjalap is (Essence I love backstage), a púdereket pedig az Essence Smokey eyes ecsetével vittem fel, egyébként meg vagyok elégedve az ecsettel - eddig inkább az ujjbeggyel sminkelés híve voltam, de ez kezd megváltozni. A színeket nedves ecsettel vittem fel, még este is hibátlan volt a sminkem, csak az ajkaim színét kellett megújítani.

Egy vakus kép a sminkről:

DSCN0606.JPG

A számra először ajakápoló, majd a NYC Applelicious Apple blossom árnyalatú színezett ajakbalzsamja került (igen, ajakápolóra ajakápolót...). Nagyon szeretem a lágy színét, az ilyen "aligvanrajtamsmink" produkció során nagyon jó használni.

Pirosítót nem, de púdert használtam a szokásos Essence mattosító púdert 02 Beige színben, egyébként fogyóban van, és nem tudom, hogy elcsábuljak-e másra. Van valami tippetek púder ügyileg?

Természetes fényben:

DSCN0611.JPGÉééés közelebbről:

DSCN0613.JPG

Mit gondoltak a természetes hatású sminkekről és sminktermékekről? Azért kérdezem mert kaptam már olyan kérdést/véleményt: "Minek sminkeled ki magad, ha nem is látszik?", illetve "Ha már sminkelek, legyen ütős..." Én szeretem a merészet és a finomat is, de általában a "természetes" jobban esik. :)

Címkék: smink avon essence paletta természetes smink make-up NYC avon paletta

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr365343087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása