Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) lovely (4) Lovely (1) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Izgatottan vártam a Flormar új körömlakkjait, olyannyira be voltam sózva, hogy ha az Árkád vagy a Westend felé vetődtem, hát megkérdeztem. Egyik nap, még mielőtt feltehettem volna a kérdést az eladólány egy hatalmas mosoly kíséretében nyújtott felém egy kosárkát, új lakkokkal ömlesztve.

A döntés pár perccel később meg is született, az Icy top kollekción kívül minden lakkból választottam, ezek a lakkok nem győztek meg, de mióta láttam Edinánál, rájöttem, hogy kár volt kihagyni. :/ Még rágódom, hogy vegyek-e belőlük.

Már az összes új kollekciós Flormar lakkomat kipróbáltam, és egyetlen egy kivételével mind teljesen lenyűgözött. Mára azt a bizonyos "kivételes" lakkot hoztam nektek, amire a leginkább kíváncsi voltam:

Íme a Black Dot 01:

DSCN1370.JPG

A pasztellszürke alap tömve apró kerek, és nagyobb hatszögletű fekete glitterekkel, vagyis egy üvegben található meg az általam imádott glitter sandwich manikűr. A pult előtt álldogálva a szürkére esett a választásom, mert ebben a lakkban érvényesül leginkább a "mákostészta" hatás, plusz még azért, mert nem volt szürke lakkom (egészen addig a pillanatig).

Az ecset a klasszikus vékony ecset, amit eddig megszokhattunk a márkától, szerintem abszolút kezelhető, bár tény, hogy a Wet look kollekció ecsetjei kényelmesebbek. A lakk állaga nagyon érdekes, alapjáraton nagyon folyós lenne, de a rengeteg glitter miatt kissé darabos hatást kelt. A körmökön egy kicsit játszadozni kell vele, glittert tologatni, többször lehúzni, vagy épp duplán mártani az ecsetet.

DSCN1371.JPGA körmökön nagyon szépen érvényesül a kívánt hatás, két réteg teljes fedést ad, a glitterek mennyisége is elegendő. A száradási ideje az átlagostól némileg gyorsabb, de ügyelni kell arra, hogy ne legyenek túl vastagok a rétegek.

DSCN1376.JPGKövetkezzék a fekete leves:

A körmeimet este lakkoztam ki, lefekvés előtt, reggel felkeltem, fotóztam, készülődtem és indulás előtt vettem észre, hogy az egyik körmömről levált a lakk, illetve felvált. Felvált, mintha lehúzható alaplakkot kentem volna rá. Óvatosan levágtam a körmömről a lakkot, majd kijavítottam, és mivel lekéstem a buszt, így a megállóban üldögélve ráhúztam egy réteg fedőlakkot a körmeimre. A munkahelyemen próbáltam óvni a körmeimet (ilyenkor általában sikerül is), de több körmöm lepattant, illetve ugyanúgy felvált.

Ettől eléggé elkeseredtem, ugyanis még sohasem tapasztaltam ennél a márkánál ilyesmit. :(

És az a legrosszabb az egészben (mint kiderült, nem, nem ez a legrosszabb***), hogy több mint 24 óra nem volt elég ahhoz, hogy igazán megtetsszen ez a lakk. Az üvegben tetszik, de körmeimen nem.

***A legrosszabb a LEMOSÁSA. Rettentően nehezen tudtam a felválás, pattogzás ellenére is lerobbantani a körmeimről. A szürke alap lejött, de a glitterek úgy rákötöttek a körmeimre, mint a beton.

Az alufóliás-áztatós módszer mellé az agresszív súrolást-kapargatást is bevetettem, és így nagy nehezen távozott a lakk körmeimről. 

Miközben szitkozódtam L. halkan megjegyezte: "Gondolom ezt se kened fel többet." - hát meggondolandó, valóban.

Nektek mi a véleményetek erről a lakkról? Tetszik vagy sem?

UPD.: A képeken tetszik a körmeimen... Emellett rengeteg helyen ódákat zengenek a lakkok tartósságáról, így talán teszek még egy próbát, más alap- és fedőlakkal párosítva, hátha. :)

Címkék: szürke NOTD flormar black dot glitter sandwich

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr705456281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása