Facebook

Follow on Bloglovin

Kérdés, megjegyzés?

Írj @-t: mesi.kralle@gmail.com

Szépségkamra blog - ask.fm

Utolsó kommentek

Címkék

acetonos lemosó (1) aden (4) ajakápoló (1) akció (1) alapozó (1) allergia (2) anyák napja (1) ápoló olaj (1) arany (1) arcápolás (1) arckrém (1) árkád (1) ars poetica (1) astor (5) avon (5) avon paletta (1) balea (2) balerina (1) baltic sand (1) barack (1) barna (2) batz (1) bb krém (1) beutyblog (1) black dot (1) bőrápolás (1) caca marron (1) carmex (2) catrice (1) clinique (2) csajos (1) csillám (9) csináld magad (1) divat (1) DIY testápolás (1) egészség (1) ekcéma (1) életmód (4) eredményhirdetés (1) érzékeny bőr (2) essence (11) facebook (1) fázisfotó (1) fehér (1) fekete (1) flormar (3) fodrász (1) garnier (1) gesztenyebarna (1) glitter (2) glitter sandwich (1) gyógyszertári krém (1) h&m (1) hajfestés (1) hajfestés természetesen (1) hajszín (1) havi favorit (1) háztartás (1) henna (2) hiba (1) hip trip (1) humor (1) illóolaj (1) isadora (1) isana (1) kedvenc (1) kedvencek (1) kedvezmény (1) kék (4) kép kedd (1) kézápolás (1) kézkrém (1) kiegészítő (1) környezetbarát (1) körömlakk (4) körömlakklemosás (1) krém (1) lakklétszámlálás (1) leggings (1) lejárati idő (1) lejárt termék (1) lila (2) Loreal (1) loreal (5) lovely (4) Lovely (1) lush (1) make-up (1) manhattan (1) manikűr (13) maybelline (3) meddig áll el (1) melír (1) mese (1) mintás köröm (1) miss sporty (1) mosódió (1) napégés (1) napolaj (1) naptej (1) new york color (1) NOTD (14) nude (3) NYC (3) nyereményjáték (1) nyerményjáték (1) nyomda (1) ombia (1) ombre (1) önéletrajz (1) opi (1) organikus (1) orsay (1) otthoni hajfestés (1) paletta (2) papucs (1) pasztell (3) pattanás (1) pettyes (4) pink (1) piros (1) púder (1) random (1) rózsaszín (5) rózsaszín álom (1) smink (4) sötétszőke (1) strand (1) strassz (1) sun ozon (1) swatch (1) szavatosság (1) szemceruza (1) szemhéjpúder (1) szempillaspirál (2) szépség (2) szépségkamra (2) szürke (1) takarítás (1) tárcabarát (1) teafaolaj (1) természetes smink (1) testápolás (2) testápoló (1) teszt (1) tisztítószer (1) UVA (1) UVB (1) virágos (1) vízálló (1) vörös (1) vörös köröm (1) zene (1) zöld (1) zsákmány (1) Címkefelhő

Eljött a nap, amikor a lányok közkinccsé teszik munkájuk gyümölcsét (ennyi közhely egy mondatban hogy fér meg, egyáltalán?), vagyis ez a Manikűrvadász napja!

Bő három héttel ezelőtt Ingrid, a fckyeahprettynails írója közzé tette a Manikűrvadász második fordulójának felhívást, amire én is jelentkeztem, ééés a manikűr-párom pont Ingrid lett.

"A játék lényege, hogy a jelentkező bloggerek sorsolás útján fogják megkapni, hogy kinek a blogjáról kell egy tetszés szerinti manikűrt elkészíteniük. Természetesen nem muszáj pont úgy, a színek is variálhatók, csak nagyjából legyen hasonló az eredetihez."

Mielőtt belemélyedtem volna a régebbi NOTD bejegyzéseibe, már volt ötletem, hogy mi lesz az, amit megvalósítok, aztán elvetettem. Persze miután végignéztem a manikűröket és mérlegeltem úgy döntöttem visszatérek az eredeti elképzeléshez, ami Ingrid "31 Week Nail Challenge" egyik manikűrje volt, méghozzá a csíkos.

Én így valósítottam meg:

DSCN0691.JPGIngridnél gyönyörű selyemcukorka hatású lett a manikűr, ő hidegebb rózsaszínekkel dolgozott, nekem inkább meleg árnyalataim vannak. Immáron ez a tény felhatalmaz arra, hogy még vásároljak némi rózsaszín lakkot, köszönöm.

A nagy pepecselésben és koncentrálásban (még sosem húzogattam csíkokat), nem fogtam fel, hogy ő vitt bele egy kis "csavart" és a gyűrűsujjánál másik irányba húzta a csíkokat, amitől még különlegesebb lett a manikűr. :) Én ezt kifelejtettem, pedig baromi jól néz ki.

DSCN0701.JPGEgyébként teljesen beleszeretttem ebbe a csíkos lakkozásba, rendkívül édes bájos. Örülök, hogy részt vettem ebben a "kihívásban", nagyon élveztem az egészet. :) Izgatottan vártam a párom, és nagyon jó volt böngészgetni is Ingrid szép munkái között.

Végezetül egy macskás kép, mert miért ne: =^.^=

DSCN0700.JPG

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szepsegkamra.blog.hu/api/trackback/id/tr895353419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

djkaty_sch 2013.06.10. 19:05:26

Jaj, nagyon jó lett ez is, ügyes vagy :-)
süti beállítások módosítása